Ihanaa perjantaita täältä mökiltä! Olen viettänyt viimeistä lomaviikkoani mökillä täällä Itä-Suomessa ja ai että. Niin rentouttavaa vain heräillä aamulla omia aikojaan ja loikoilla ilman minkäänlaisia velvollisuuksia. Ihan täysin lekotteluksia loma ei kuitenkaan ole mennyt, vaan ollaan treenattu täällä myös jonkun verran. Avopuolisoni kun on rakentanut mökille painonnostolavan ja lavan lisäksi täältä löytyy kyykky- ja penkkitelineet. Eli aika perustreeniä on old school-treeniä on tullut hieman tehtyä.

Tässä tulee viime viikolla lupaamaani videota mun ja Catien ihanan karmivasta jalkatreenistä. Karmivan siitä teki tuo pyramidisarjana toteutettu jalkaprässisetti, joka poltti niin p*rkeleesti pakaroissa 😀 Jos sua kiinnostaa kokeilla tätä meidän treeniä, joka saa sun pyllyn varmasti liekkeihin, kannattaa käydä vilkaisemassa sen tarkemmat speksit tuolta Youtuben puolelta. Sieltä löytyy tämän treenin tarkka treeniohjelma sarjoineen ja toistomäärineen!

Pyramidisarja

Pyramidisarjahan tosiaan tarkoittaa sitä, että nousussa intensiviteettiä korotetaan sarjan joka nostolla ylöspäin ja sarjapituus tulee silloin alaspäin. Sitten kun huippu on saavutettu, lähdetään sarjaa laskemaan alaspäin eli laskeudutaan korkeamman intensiviteetistä ja samalla toistojen määrä lisääntyy. Jos selitys kuulostaa hankalalta, vilkaise videon lisätiedoista esimerkki kilomääristä ja toistomääristä, niin ymmärrät varmasti 😉

Psst. Älkää välittäkö videolla mun englanninkielen sönkötyksestä :’D

Seuraa blogia FacebookissaInstagramissaBloglovinissa tai Blogit.fissä.
Liity myös Youtube-kanavani tilaajaksi.

2 Comments

Vastaa

css.php