Sain eilen mailiin uuden treeniohjelman. Uuden treeniohjelman korkkaamisen aikaan tunnelmat ovat aina kuin lapsella jouluna pienen jännityksen kera. Ikinä ei osaa etukäteen odottaa onko jokin yksittäinen treeni rankka, sillä se voi käyttää paperilla helpolta, mutta todellisuudessa sitä kituu kylkiasennossa lattialla ja kiroaa yksikseen kuinka pitikin laittaa tankoon näin paljon painoa.

Näin ensisilmäyksellä treeniohjelma näyttää varsin kivalta: paljon mun suosikkiyhdistelmiä liikesarjoissa (ihan kuin valkut olisivat lukeneet ajatukseni), pari kertaa viikossa mun heikkoudet eli pohkeet ja kunnolla vatsojen runttausta. En tiedä mikä niissä vatsalihaksissa on, mutta niiden tekeminen ei ole ikinä jostain syystä kuuluneet suosikkeihini. Cheerleadingin aikana niiden tekeminen tuli vähän kuin siinä ohella, koska niitä tuli käytettyä paljon hauskoissa akrobatiapainotteisissa alkukämmittelyissä, mutta nyt niihin tulee keskittyä erikseen. Mulle paras ratkaisu on tehdä vatsat treenin alussa aina ennen muuta lihasryhmiä.

Vanha kunnon belfie 😉

Tänään mulla lähtee korkkaukseen ensimmäinen uusi jalkatreeni ja vähän jo etukäteen jännittää miten niistä selviytyy. Eikö se olekin ihan terveen merkki, että raskaat treenit jännittävät 😀 Mun treenipartneri Catie siirsi toimistonsa muutamaksi kuukaudeksi Balin lämpöön, joten täytyy selvitä niistä omine nokkineni. Ihanaa ja voimantäyteistä keskiviikkoa teille <3

Seuraa blogia FacebookissaInstagramissaBloglovinissa tai Blogit.fissä.
Liity myös Youtube-kanavani tilaajaksi.

Vastaa

css.php