My Best Tips for a Better Night’s Sleep
How to Hide Under Sporty Outfit
Nocco Omena & Fitness Classic
Create a Personal Wish List
5 tapaa tehdä treenaamisesta hauskempaa
Snack Tip: Protein Pudding

Snack Tip: Protein Pudding

*sisältää mainoslinkkejä

Säännöllinen ateriarytmi, tuo avain onneen. Oliko nyt vähän ehkä liian hienoviivainen aloitus postaukselle? En keksinyt parempaakaan. Väitän kyllä silti, että tasainen verensokeri kuuluu parisuhteen kantaviin tukipilareihin. Ainakin meidän taloudessamme. Kyllähän siitä nälkäisenä saa kinan aikaiseksi vaikka tyhjästä. Paras tapa välttää kaikista turhimmat tiuskimiset on pitää tuota säännöllistä ateriarytmiä yllä. Tämä tarkoittaa kohdallani sitä kuutta ateriaa päivässä. Runsasta aamupalaa, muutama lämmin ateria, pari välipalaa sekä iltapala. Pysyy ärripurrit parhaiten poissa.

Tällä hetkellä, hieman maitorahkaan kyllästyneenä, paikkansa mun välipalasuosikkeina ovat löytäneet nämä proteiinivanukkaat. Ihan kauhean käteviä ja helppoja syödä. Ja aika herkullisiakin. Tällä Barebell’s-merkin maku Pear&Vanilla maistui sitä paitsi ihan Ville Vallattomalla. Se sai jopa toiselta puoliskoltani syvän siunauksen, vaikka hän ei yleensä mistään tällaisistä välitä. Parasta näissä on, että ne säilyvät lämpimässä eli voi ottaa vaikka treenilaukkuun mukaan kun lusikkakin on mukana. Makrojakaumakin on oikein hyvä. Kokonaisessa purkissa eli parissasadassa grammassa on 20 g proteiinia, 9 g hiilaria ja 3 g rasvaa. Jos sisältö kiinnostaa tarkemmin, voit käydä vilkaisemassa sen täältä*. Fitnesstukulla taisi olla vielä ilmaiset toimituskulut 17.4 asti, joten jos jäit kaipailemaan omia vanukkaitasi, niin se kannattaa tehdä nyt täältä*.

Parisataa grammaa marjoja, pähkinöitä ja proteiinipuddingia. Siitä on mun yksi välipala tehty. Aika kiva kun on päivässä yksi tällainen herkkuhetki 😉 On ainakin helppo pitää ruokavaliosta kiinni, kun tykkää oikeasti omista ruoistaan. Ja kuka nyt ei tästä tykkäisi, katsokaa kuinka tuo annos oikein hivelee silmiä!

Seuraa blogia Facebookissa, InstagramissaBloglovinissa tai Blogit.fissä.
css.php